MARAH!!! mmg marah....sajer aku menulis dengan tulisan merah kali ni..menunjukkan betapa aku marah dekat sales assistance kat metrojaya D'curve...
semalam nak jer aku jumpa manager metrojaya tu!! tapi sbb kesuntukan masa aku terpaksa blah..citernye mcm ni..smlm aku sajer la pergi dekat beauty area..mmg hajat di hati aku nak survey2 pencuci muka dermalogica..since aku ader problem muka skrang...aku nmpk tmpat tu takder orang jaga..so aku tanyer lah one of sale assistance kat situ...maybe yg mula2 aku tanye ni tgh ada kerja so dia bgtau kawan dia suruh layan aku..tapi yg aku bengangnya kawan dia ni tak layan pun aku..siap bagi pandangan sinis..seolah2 aku ni tak mampu nak beli barang kat dalam tu...mmg tak di nafikan smlm aku pakai mmg sempoi sikitlah..aku pakai t-shirt,suar codroi, yang penting aku pakai "selipar jepun" sbb aku just nak g tgk movie ...Hello!!! sekalipun aku ni tak pakai kasut tinggi..tak pakai kasut berjenama..itu tak bermaksud diaorang tak perlu layan aku..aku ni customer!!!
Kalau rasa tak nak layan customer mcm aku ni..yg pakai selekeh...baik pergi mintak kerja kat mana2 butik exclusive kat malaysia ni..ini sekadar kerja kat metrojaya pun dah nak berlagak!!!!.huh!!!...
Nasihat akulah kan...utk manager yg bertugas..sila nasihat kat staff2 diaorang yg mcm ni...make sure u layan semua orang dengan baik...tak semestinyer org tu selekeh..dia takder duit....n paling penting diaorang kena jaga nama Metrojaya tu...satu company besar...yg ada nama...Remember, CUstomer always right!!..
Tapi aku puji sgt kedai2 lain kat dalam tu..walaupun aku pakai selekeh..tapi diaorang ttp layan baik..contohnyer Butik Clark kat dalam tu..walaupun aku hanya tgk2..tak beli pun..tapi diaorang ttp layan aku dengan baik...n yg penting senyuman yang diberi :)
No comments:
Post a Comment