Wednesday, July 15, 2009

Diet cara kami...

sejak kawin aku mmg jarang hang out dengan kawan aku sorang ni...so semalam since hubby aku takder sbb g outstation..jadi aku ngna wana ambik keputusan utk lepak bersama.

mula2 tu ader jugak ura2 kawan2 yg lain nak lepak jugak...n aku pun sebenarnya rindu jugak nak jumpa yang lain tu...tapi disebab kan masalah2 tertentu diaorg tak jadi..n aku pun faham keadaan diaorang..

so semalam kitaorang lepak kat ali cafe...ermm kononnya kitaorang ni nak berdiet...tapi....
hmm tgk lah gelagat kitaorang dengan makanan2 yang terhidang ni....


menu kitaorang
ikan 3 rasa
sayur kangkung goreng belacan
tom yam
nasi sepinggan (aku 1/4 dari nasi tu ..wana selebihnyer)



habis licinnnn!!!!!!

ni ayat wana...ayat penyedap hati dari beliau :"
ok wat...ikan is sumber proten...kangkung is sumber serat..tomyam is kindof soup -->>healthy food...then we ate b4 8.pm...dats good...ayat penyedap hati..."

3 comments:

aienurz shuhaimi said...

hei..
ble nk deting ngn ak?
:D

yati said...

boleh2...bila ko rase2 nak belanje aku?

aienurz shuhaimi said...

hahahha
ko r bnje ak
ak jobless
ko un-jobless
HAHAHAH