Monday, February 14, 2011

cubaan pertama 14/2/2011

hadi cuba nak menirap!! menarik!!!

ptg tadi masa aku amik hadi dr nursery, diaorg ckp hari ni hadi tak tido..
balik rumah aku cubalah nak tidokan dia..sbb kesiankan sbb dia tak tido..
tp dia tak nak..dia nak berborak je...
lama aku layan dia berborak...pastu aku letak la dia kejap..
perhati punyer perhati aku nmpk dia mcm nak menirap...
aku terus pergi grab hp aku...aku nak capture moments ni!..
perhati punye perhati...yes!!!! dia berjaya angkat bontot n memalingkan badan dia..tp syg nyer bila smpi part muka...dia bleh plak terberenti..sbb dia jumpa jari n isap ...
aku dpt rasa dia ckp "mama..isap jari lg best la...esok la cuba lg.."

haiiyaaa....takper hadi esok hadi cuba lagi yer syg....mama mmg happy ngan perkembangan hadi..
hadi dah pandai gelak..hadi dah suke sgt borak..mama syg hadi....

i love u hadi....

No comments: