Monday, November 17, 2008

Kak Nord Engagement

Fisrt of all…congratulation kak nord!! 4 ur engagement…Last weekend aku mmg busy...penat jugak la..rasa mcm ari ni malas nak g kerja, tapi apakan daya skrang ni tgh save cuti for my wedding..malam jumaat tu aku n kak lina pergi rumah kak long utk tgk preparation pertunangan kak nord…not much yg boleh tolong sbb kebanyakkan nyer kak nord dah siap kan ..malam tu seronok tgk kak nord n kak lin (kawan kak nord) decorate fresh flower utk letak atas hantaran..menarik!!!...

Next day hari sabtu, aku pagi2 lagi bangun…cari kedai yang jual buah anggur utk hantaran kak nord…sib baik ader satu jer kedai yg buka…tapi mengecewakan bila buah anggur kat kedai tu tak fresh..so pagi tu skali lagi kitaorang berangkut g alam budiman,sampai kat sana aku tgk kak nord tengah tension ..tension sbb pelamin dia orang pasang color lain….dia mintak silver tapi orang bagi chocolate!!!mau tak tension..kalau aku pun tension..actually yg pasang pelamin ni my cousin n partner dia…so pagi tu jugak kak nord mintak ina (cousin kitaorang) bawak kain lain…alhamdullilah at last pelamin tu jadi silver jugak as request…









Pukul 10 makeup dah smpi..tapi azli laks sesat..mmg ramai yg sesat nak g rumah kak long aku ..since perumahan tu baru buka…ermm lebih kurang 20 minit pastu azli sampi..sib baik dia still sempat ambik gambar makeup…kalau tak..terlepas satu babak…alhamdullilah majlis hari tu berjalan dengan lancar walaupun hari sedikit hujan..








Part paling best, semestinyer bergambar….so dari dalam rumah smpi lah ke luar kitaorang bergambar…dekat tasik…atas bukit sumer kitaorang redah….hehehe…best..seronok…penat..tapi we have fun!!…seronok dapat photographer mcm azli..semua tempat dia sanggup pergi..hehehehe…credit to azli!!!
aku pun tumpang sekaki bergambar..aku mintak azli buatkkan gambar utk bilik pengantin masa wedding aku nnt…hehehehe..

kalau nak tgk gmbar2 yang azli snap boleh tgk kat http://stellarakema.fotopages.com/

Utk kak nord skali lagi..”congratz…semoga jodoh berkekalan…semoga tabah merempuh dugaan yang akan datang..kata orang tempuh pertunangan ni mesti ada jugak dugaan yang akan menguji…pandai2 lah nnt handle ye..hehehehe “
Nord & Ijoy

15 November 2008

2 comments:

By said...

where's our pic...?

yati said...

by tak datang..camner nak letak...sumer orang tanyer tau