Friday, November 28, 2008

Menjawap persoalan Hasmi

hasmi:" nk tnya nie..azli da ada baby ek?sape2 lg yg da kawin n ada baby?klu korg tau pape perkembangn ex2 ikip utm,btau la kat blog nie, x la ketinggalan... "
Soalan ni aku ambik dari shoutMix Chat blog bersamasemula.Rasa mcm nak share the info ngan hasmi kat blog tu tapi tak bleh nak login..mungkin aku dah lupa id n password aku utk blog tu dulu..So Hasmi here a little bit info yg aku tahu pasal diaorang..
Azli : skrang kerja kosmo.Part time job wedding photographer..baby ..dia sedang berusaha
Din: kata azli dia nak jadi usahawan berjaya
ikmal : ader kerja kat kl
Justina@ Nurul Hidayah :ader kat terengganu.Dah kawin n dah ader sorang baby
Kak Pia : Kerja kat puchong..stay kat puchong
Wana : kerja kat Ambank KL..duduk kat old Klang road..selalu jugak jumpa minah ni
Kak widad : kerja kat damansara. (NanoC)
Kak Nana : kerja kat putrajaya
Azrul : kerja i printis petronas (kalu tak salah aku la)
wid : ader kat kl jugak..dah kawin ..baru ni anak dah masuk 2 orang
aidil & ekey : ader kat kedah...buat masa ni dah ader anak sorang..next year bln 3 insyaallah tambah lagi sorang
che'a: pun sedang sarat mengandung anak ke-2
Na & borhan: ader kat johor, pun dah kawin
mubin : pun dah kawin ngan orang dungun
where: rasanyer dia dah dapat baby kot...
zida: ader kat kuantan n ader sorang anak lelaki yg comel (aku rasa yg ni ko tahu)
sheena : tgh busy buat persiapan kawin..bln 12 ni dia kawin..so sama2 lah kita tunggu kad dia
mala : ader kerja kat kl jugak..aku pun lama tak jumpa minah ni...
zack : kerja ambank jugak ..sama ngan wana ..tapi zack kat raja chulan...dia ni pun dah lama aku tak jumpa
faiz : sedang mereng skrang .. sbb tgh patah hati kekasih hati nak kawin tak lama lagi..hahahhaa...
sazm : ader kat kedah..tgh dlm proses mengemukkan badan yg kerempeng..hahaha
aie & sue : ader kat putrajaya ..dah jadi orang gomen
norsal : kerja bsn kat ampang..
linda DDG : baru jer tunang last week..semoga berbahagia
enny & jai : dengar kata nak pun nak kawin bulan 12 ni
ermm kalau ader saper2 yg tahu info terkini..boleh update kat sini..mungkin ader nama yg aku tertinggal ..coz aku pun lately busy n tak tercontact diaorang ni..

2 comments:

hasmi said...

yati.....thanks a lot babe 4 the info...aku mmg x tau pape lgsg psl diorg...even zida da ada baby pn aku x tau...tina da kawin pn aku x tau...org len da n nk ada 2 anak pun aku x tau...hua...sedey nyer...:(

yati said...

ala.takpe..mungkin selama ni ko busy study..aku ni kadang ader la jugak contact ngan diaorang..dari diaorang la aku dapat citer pasal yg lain.. jgn sedey...as long kita still keep in touch, insyaallah persahabatan kita takkan terputus..chewah!! bermadah lak aku..