Monday, June 29, 2009

iPod Shuffle...

terlupa laks aku nak citer tadi.. utk pertama kalinya dalam sejarah idup aku ..aku menang cabutan bertuah...hari tu aku ngan boy sajer je drop nama dalam box utk summer lucky draw contest kat sogo..masa tu aku takder lah kisah sgt dapat aper...sbb selama ni aku tak pernah bertuah..tak pernah lah dapat lucky draw...

ingat lagi masa belajar..aku sanggup cari kerusi yang ader kertas kat bawah..tapi hampeh...kertas tu biasa2 ajer...tak bertuah pun..hehehee..kelakar bila ingat time belajar...punyer lah semangat nak jadi orang bertuah.

tapi inilah kot namanya rezeki orang berkahwin...tak sangka laks kali ni bertuah..dapat adia ipod shuffle...tapi aku adiah kan plak pada hubby aku ..sbb nyer mmg duit dia pun masa kitaorang shopping kat situ.kad jer aku punya..lagi pun aku baru jer dapat adiah PSP dari dia..takkan lah aku nak bolot sumer kan?kejam plak nnt...hehehehe...

owh sebenarnya ada sesi bergambar tau..tapi dalam hp hubby aku gmbar2 tu...nnt lah akan ku update kemudian...

No comments: