Monday, June 29, 2009

Rekod untuk hari ini

hari ini dalam sejarah.buat pertama kalinya aku berjaya mencecahkan kaki ke opis pada seawal jam 6.30...dimana langit masih lagi gelap....dan opis masih lagi sunyi sepi dah gelap gulita...

mcm mana saya boleh memecah rekod?
sbbnya hari ni hubby aku hantar aku pergi kerja (owhh..ini satu lagi rekod terbaru dalam idup aku..sbb sejak kawin belum pernah hubbyaku antar aku g kerja). hubby aku terpaksa hantar aku awal sbb pagi ni dia ada meeting pagi ni.so disebab kan kawasan opis aku ini agaklah terkenal dgn jam nyer maka aku terpakse akur ngn titah hubby aku ..yer lah kalu dia lambat nnt kesian kat dia kena marah kan....

mcm mana plak hubby aku boleh antar aku g kerja lak??(rekod kedua)
sbb nyer hari ni kan aku kena g johor.plan asal nak tumpang lan..tapi nak dijadikan citer ada lah sbb2 tertentu yg menyebabkan aku tak leh tumpang dia...jadi smlm aku msg bos aku..so dia kata ok..tmpat paling senang nak jumpa adalah opis...nak bawak kete..nak park kat opis ni..aku tak jamin plak keselamatan kete aku kat sini...sbb pada aku parking kat sini tak secure sgt...tapi ak taulah kan sbb tak pernah cuba...plak tu nnt aku balik tak tau lagi pukul barapa sampai..buatnyer smpi malam tak berani aku nak masuk parking kat bawah ni....gelap semacam je...uiiihhh takut..sbb biasanya kalau aku wat OT pun kul 7.30 adalah paling lama aku berada kat opis ni...

ermmm aku dah mula rasa mengantuk...dan aku juga kelaparan...ermm sedang menunggu mangsa utk dijadikan teman bersarapan...

hmm gonna miss my hubby lah... mintak2 hari rabu dah boleh balik...kalau hari selasa balik pun lagi ok..hehehhe esok lah tu...i wish so...

No comments: