Thursday, December 17, 2009

Tahniah Pasukan Bola Sepak Malaysia

aku bukan lah peminat fanatik bola sepak.
tapi entah kenapa, kali ini hati aku betul2 tertarik utk tgk perlawanan akhir antara Malaysia vs Viatnam.

faktor2 yg memungkin kan aku tgk:
  1. sbb cousin aku Muslim turut bermain dalam game nih.
  2. sbb semangat kenegaraan yg ada dalam diri aku. As kita semua tahu ..dah 20 tahun malaysia menunggu saat2 nih.
  3. mungkin sbb publisiti yg diberikan dlm radio..dan tv..sepanjang minggu ni.
hari ni awal2 lagi aku mmg nak balik awal.belum lagi loceng opis aku berbunyi..aku dah siap sedia kat depan...hehehe....cukup masa aku cabut...dan buat pertama kalinya aku mencilok2 jalan2 yg memungkin kan aku sampai awal kat rumah.aku sampai game dah start...tapi masa tu masih awal...tunggu punya tunggu...aku pun g lah sembahyang dulu..lepas siap sembahyang aku berborak ngan hubby aku...tiba2 GOAL!!!!!...aku bleh dengar suara hubby aku jerit..dan jiran2 aku semua jerit...(hehehe...tapi aku tak lah jerit..kang terkejut plak hubby aku nnt)

kesimpulannya:
aku rasa mmg tak sia2 aku tgk permainan nih kali ni..walaupun pada mulanya aku ternanti2 bilalah goal pertama akan masuk.dan aku rasa rugi bagi orang malaysia yg tak tgk game nih... :)

seronok jugak tgk bola nih...so lepas ni boleh la aku teman hubby aku tgk bola kat TV...hehehe

No comments: