Wednesday, April 21, 2010

my Second check up

alhamdulillah everything is fine.

semalam aku aku check up skali lagi.syukur sgt baby aku membesar seperti sepatutnya.
kalau ikut kiraan from last scan minggu ni baby aku dah 9 minggu..dan hasil checkup smlm..mmg tepat sekali.
last check-up doctor mcm susah nak cari baby aku.tp dis time letak je terus nmpk..n aku bleh nmpak mcm baby tu floating2 dlm perut aku..(sweet sgt rasanye)..
masa scan ni bermula lah sesi berborak antara doctor ngan aku.
n paling aku rasa indah sgt bila doctor ckp. "alhamdulillah,everything looks fine..kalau u perasan..kat sini ader kelip2..ni degupan jantung baby u"

best sgt.next check-up will be on 18/5/2010.

from day scan,jangkaan aku akan beranak :22 Nov 2010..hmmm a few day after raya haji.. :)

1 comment:

aienurz shuhaimi said...

u..
ad award dlm blog i utk u..
ah~..
gedit tul tindakan ak ni..
HAHA