Wednesday, September 16, 2009

Selamat hari raya aidilfitri

esok aku n hubby dah nak balik kampung...rancangnya nak balik malam tapi until skrang tak berani nak confirm lagi..kadang2 rasa nak balik lepas kerja..kadang2 rasa nak bertolak malam lepas berbuka..ermm tak taulah lagi...sbb ada lebih ada kurangnya..kalau balik lepas kerja..takut tak sempat smpi nak berbuka..nnt jadi mcm masa balik kuantan hari tu..kat kul 9 baru berbuka..itu silap sbb aku biarkan hubby balik rumah..kalau terus dari opis dia mungkin sempat kot.. tapi kalau bertolak malam takut plak jem malam tu..maklumlah mesti semua orang tunggu nak lalu tol free kan?..kalu dikirakan percentage rasanya mcm nak balik terus lepas kerja.boleh buka puasa kat rumah mak kat kuantan.kalau ikut aku ok je aku amik half day...tapi hubby aku nilah..dia kan ala2 menteri kabinet...susah betul nak lari dari bos dia..suh mintak half day pun dia takut..dia ni bukan mcm aku..wat company cam opis sendiri..hahahaha...(wei tapi aku bgtau bos aku kalu nak half day..hehehehhe)
dan satu lagi...aku belum lagi start packing...hubby lak tido...kata stgh jam je..tapi ni dah kat sejam..aku dah la malam ni nak p ambik baju aku kat dobi.baju raya...aku suh dia iron siap2 .senang aku hari raya nnt..tak payah beratur nak guna sterika...baju melayu hubby pun dah iron dah..hehehe...
esok ..rasa mcm nak g jalan tar pun ada..nak cari sampin utk hubby..dia nih takder sampin..tapi tgk lah dulu rajin ke tidak...
actually tujuan aku berblog mlm ni sebab nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI utk korang semua.MAAF ZAHIR & BATIN.saje jer wish awal sbb takut bila balik kg nnt aku tak berpeluang nak berblog dan mengarang..almaklumlah bila balik kg sibuk sikit...
kalau tanya aku..aku mmg teruja nak raya tahun ni..almaklumlah first time nak raya sebagai suami isteri.utk tahun ni aku menang!!kitaorang raya kat terengganu dulu..hehehhehe..so kepada kawan2 yg kat terengganu raya ni aku ada kat dungun.kalau terlintas kat rumah aku tu jemput lah datang..raya ke-3 pagi aku dah bertolak g rumah mertua kat kuantan.kepada rakan2 yg terlintas kat kuantan plak..jemput la datang rumah mertua aku.kepada geng2 ikip umah mertua aku dekat je ngan SPS..oklah aku nak kejut hubby aku nih...nnt tutup plak kedai..tak beraya aku ngan baju raya aku nnt... hehehehe...

No comments: