Monday, September 14, 2009

HUBBY 27 BIRTHDAY!!

Happy birthday hubby!!! 11 september 2009 genaplah 27 tahun en mohamad hazwan b. zahari a.k.a boy iaitu my hubby.

ermm sebenarnya dah terlambat aku update blog aku ni.sekarang ni mmg jarang aku dapat masa utk mengarang..sbb terlalu bnyk yang nak di buat sejak bergelar isteri nih.btw tahun ni agak istimewa sbb aku dapat celebrate birthday my hubby bersama2.biasanya time birthday dia kitaorang selalu berjauhan.dan kalu celebrate tu mesti delay lah...dah jadi belated.

tepat kul 12 malam aku dapat wish hubby.kali nih tak yah msg2 dah..depan mata je...terus je ckp...
disebabkan kali ni birthday hubby jatuh pada bulan puasa jadi agenda seterusnya adalah berbuka puasa di luar.sbenarnya dah berhari2 aku cari tempat nak berbuka puasa...survey punye survey ..last2 decide lah nak makan bangsar.

actually aku ader gak terpikir nak buat roses delivery kat hubby.tapi mcm tak sempat nak g cari & bila survey online rege nye mcm mahal lah pulak.so malam tu mmg kitaorang sengaja berbuka dgn kurma n air dulu.lepas solat maghrib barulah kitaorang pergi ke restaurant sri ayutthaya kat bangsar.actually this is the 1st time we all cuba makan kat sini.not bad.the service was good n kitaorang mmg berpuas hati makan kat situ.menu kitaorang kat situ yg paling sedaplah bagi aku ader lah fried soft crab n tom yam..hmmm sedap sgt!!..

tahun ni aku bagi hadiah jeans & tshirt for my hubby ..so boleh la by pakai masa raya nnt :)

for by: wish u all the best.happy birthday n i love u so much.n my love to you will never end...

1 comment:

By said...

tq syg 4 the jeans n baju guess yg hutang dulu.....huhuhu...