Wednesday, November 4, 2009

alhamdulillah...

hari ni aku g klinik jumpa doctor.aku cuma nak kepastian.sbb sejak aku kawin tiap kali nak datang bulan ada fenomena baru yg terjadi pada aku aku.tiap kali nak datang bulan aku rasa mcm orang nak pengsan.lesu..pucat..even at one time aku rasa tak larat nak bawak badan aku..2 hari pertama aku akan terbaring je bila balik kerja..mmg tak larat.last month aku dah jumpa doctor tapi doctor kata mungkin perubahan hormon n aku dinasihatkan ambil vitamin utk badan aku.n atas nasihat doctor aku pun makan la...tapi bulan ni situasi tu masih jugak jadi.vitamin aku dah ambik..aku dah ambik tiap2 hari..smpikan aku rasa selera aku pun makin menjadi2 sejak ambik vitamin.jadi aku tak hairan lah bila ramai yg cakap badan aku dah berisi.mmg aku kuat makan skrang..

ok berbalik kepada kerungsingan yang aku alami..hari ni disusuli plak dengan sakit dlm perut yang menjadi2..aku jadi risau..risau kalau ada sesuatu yg tak kena ngan aku..aku jumpa doktor klinik sebelah office aku.aku ceritakan semua detail2 yg doktor perlu tahu...doctor terus bagi cadangan untuk scan perut aku.memula cuak jugak la..sbb bila tgk muka doktor tu begitu serius scan perut aku..risau..tak berapa minit lepas tu barula doctor pusingkan monitor scanner tu kat aku..dia pun ckap kat aku "ok see ini rahim u..so far i dont found any sees dlm perut u..everything clear n rahim u pun looks ok.U jgn risau ye..so far takder apa2"..huh..lega alhamdullillah itu yg aku nak dengar...hati aku rasa lega..mujurlah takder perkara buruk jadi kat aku...

korang semua tahu..aku dah kawin dah nak masuk 11 bulan.tapi rezeki utk dapat baby belum berpihak pada aku n hubby.tipu lah kalau aku rasa tak sedih..sedih ..tapi mmg takkan terucap dengan kata2.hanya tuhan yang tahu..mungkin ada hikmah kenapa rezeki belum berpihak pada kitaorang.tapi aku akan terus berdoa..n harap2 suatu hari doa kami ni termakbul..n semalam aku borak ngan mummy aku...dia pun ckp..dia sentiasa berdoa utk aku..terima kasih mummy..sesungguhnya doa seorang ibu tu amat penting bagi aku...n thanks a lot kepada kawan2 dan keluarga yg turut berdoa utk aku n hubby...

No comments: