Monday, November 16, 2009

cuti

hari ni aku cuti...cuti sorang2 jer...actually aku apply cuti last friday...kononnyer nak spend time together ngan hubby..tapi tetiba plak hubby cuti dia di bekukan last week.n bad news lagi bila weekend dia terpaksa kerja...ni semua gara2 diaorang nak wat preperation utk mesyuarat kat langkawi minggu ni..

semalam aku berkesempatan menghabiskan masa kat opis hubby..kesian aku tgk diaorang..mmg betullah bnyk kerja.n utk pengetahuan korang skrang ni pun,masa aku tgh taip post ni hubby aku tak balik pun lagi..dia masih sambung kerja2 dia smlm.kesian jugak kat dia..kerja teruk..smlm baru aku faham kedudukan sebenar hubby aku..kawan2 dia pun mengadu kat aku yg diaorang kat unit tu busy...n diaorang rasa mcm takder life langsung.tapi wat to do..kerja kena buat jugak..tulah nasib diaorang..tapi tu mengubah persepsi aku terhadap pekerja gomen..dulu aku pikir..duk gomen kerja relaks..tp bila tgk diaorang..rasanya silap tanggapan tu.tgk lah weekend pun kena kerja.kat opis hubby aku tu kadang2 aku rasa geli hati jugak tgk gelagat hubby aku...garang jugak dia ngan staff dia..hehehe

ok berbalik cerita hari ni...hari ni aku g berurut..aku tak rancang pun sebenarnya..tetiba je idea tu dtg.tu pun kak lina yg cadangkan..kebetulan kak lina hari ni MC jadi aku lepak lah ngan dia.kak lina pergi buat facial n aku terasa nak urut badan ni..sbb rasa mcm sakit2 badan...
mmg best berurut hari ni.yang paling memuaskan hati aku,bila tukang urut ni betul2 orang yg berpengalaman..pagang je kaki aku dia dah tahu semua yg aku rasa..masalah2 yg aku alami..aku tak sempat pun cerita..tapi dia dah dapat teka..mmg bnyk la yg aku dapat tahu..masa dia urut aku tu pun dia ada ckp.."bila buat urutan tradisional ni byk lah rahsia akak boleh tahu"huhuhu...1st sekali dia dpt detect aku suka mandi malam..huhuhu..kantoi...

btw lepas ni aku mmg nak g lagi tempat tu..best!! :)

No comments: