Tuesday, November 10, 2009

my crocs collection..

walaupun dalam keadaan tak sihat...tu belum mematahkan lagi semangat aku utk bershopping..gaji belum masuk lagi..lmbat plak tu lagi..tapi entah lah semalam mood bershopping aku dtg berhijrah dlm diri aku..huhuhu..melayang duit aku..huhuhuhu
ni semua gara2 hubby aku ..(hahaha..dia jugak yg dipersalahkan...)
baru2 ni dia ada beli satu kasut crocs...masa dia membeli tuh aku hanya membelek2..yelah aku dah ada satu kasut yg aku dah beli dulu..buat apa aku nak beli lagi kan? (itu adalah ayat aku masa dia tgh membeli kasut tu) tapi serius masa tuh aku tak terfikir utk membeli..walaupun bnyk kali hubby aku offer dia nak bayarkan...tapi aku tetap menolak...(skrang bila pikir2 balik rugi plaks..hehehe)
tapi bila dia asyik pakai kasut dia tuh aku rasa geram plak...sbb tetiba aku nmpk kasut crocs aku yg pink color tu cam buruk je..(buruk sbb comot..aku dah lama tak basuh)...so semlm entah angin apa tah..aku tewas dgn nafsu bershopping aku..n again,sepasang lagi kasut crocs jd collection aku...huhuhu..kali ni aku beli color itam sbb saje nak matchkan ngan hubby aku punyer...tapi walaupun aku dah beli yg baru..aku tak lupakan yang lama...aku rendam yg lama tuh pakai varnish..lepas dah basuh..yg lama aku masih nmpk elok...hehehe...aku sebenarnya duk tercari2 jugak artikel ttg crocs ni..mcm mana nak bezakan antara crocs yang ori dgn yg tak??hmm ada orang cakap dari gmbar jari buaya tu kita dah boleh tahu....nnt lah aku nak wat kaji selidik dulu..kalau ada apa2 info nnt aku post kat sini..

aku suka crocs sbb pada aku kasut ni selesa..n paling penting kita takkan hadapi masalah tapak kasut tercabut..hehehe..

No comments: