Sunday, January 3, 2010

1st Entry for 2010

hah!!
Assalamualaikum semua & selamat sejahtera..
Ini adalah 1st entry saya utk tahun 2010.
Pejam celik, pejam celik dah pun sampai tahun 2010..sekejap je masa berlalu kan?

azam 2010
kalau sebut pasal azam..rasanya bnyk yg perlu aku nyatakan kat sini..tapi cukuplah kalau aku ringkaskan.. azam aku tahun ni..aku berharap perjalanan hidup aku berjalan lancar & semoga tahun 2010 ni membawa kebaikan untuk aku n family...aku nak jadi anak yang baik,isteri yg baik,ibu yg baik (insyaallah...kalau diizinkan ALLAH) & juga tentunya untuk menjadi hamba Allah yang taat pada perintahnya..insyaallah...
cerita akhir tahun 2009
2009 berakhir dengan kenangan yang manis buat aku. Setelah hampir setahun kami bertangguh akhirnya aku ngan hubby pergi honeymoon.yeay!!! seronok sgt..mmg tak tergambar dengan kata2 bertapa happy nyer aku.

aktiviti kami kat sana mmg bnyk..mmg syok lah...tgk jelah gambar2 kami kat bawah ni.
aku perasan sebenarnyer dah lama aku tak paparkan gmbar dlm blog aku nih..(sbb biasanya aku load gambar kat FB je skrang)..

We having a lot of fun.walaupun aku demam hari kedua kat sana..tapi kitaorang enjoy sgt..aku ttp terjun kolam..walaupun aku tahu aku demam..hehehehe

aktiviti 1:bermandi manda & bersantai di swimming pool
aktiviti 2:bersiar2 dan bersantai di dataran pahlawan. tgk "hot ballon"
aktiviti 3:naik eye on malaysia
aktiviti 4:main game fun fair..hehehe...aktiviti 5:bersiar2 di bandar hilir melaka...jalan kaki..naik beca..aku demam!!hahahaaktiviti 6: naik melaka cruzzz...cantik sgt..kesian kat hubby aku disebabkan aku demam ada lagi a few tempat yg kitaorang tak sempat pergi.nnt next time kita dtg lagi ye by.. :)

To Hubby....I LOVE U..& thanks a lot!!

No comments: