Wednesday, January 27, 2010

semalam tak sempat nak update.

kalau baca tajuk tu..mesti korang dah paham.
semalam aku tak sempat nak update blog nih.
padahal semalam adalah hari yg penting utk aku n hubby.
dan rasanya hari penting tu perlu di publish kat blog aku ni..

semalam 260110..genap lah setahun usia perkahwinan aku n hubby..
sekejap jer masa berlalu..tak sedar pun..
dan dah 5 tahun aku kenal husband aku...sejak kawin ni..aku rasa aku lebih mengenali dia luar dan dalam.tak banyak bezanya perangai hubby aku kalau nak compare zaman bercinta n skrang.
sbb sepanjang perkenalan kitaorang tak pernah sorok sikap buruk masing2.
jadi hasilnya..alhamdulillah ..setakat ini perjalanan rumah tangga kitaorang ni berjalan lancar.

celebrate ke??
sbnarnye hubby awal2 lagi dah menghadiahkan aku sesuatu utk anniversary kitaorang ni.
cuma aku jer yg tak kasi apa2 lagi.bila aku ckp kat hubby aku..dia hanya jawab "takpelah sayang,by tak kisah pun..sayang dah jaga makan minum by dah cukup"..auuuu touching sungguh ayat tuh...thanks by...i love u so much...

semalam cadangnyer aku nak la belanja dia.tapi tetiba plak gaji aku tak masuk smlm..hai bengang tul..tapi en hubby tetap ckp:" takper..kita g makan je..lain kali syg belanja..."
so selamat lah satu babak...tapi satu babak lagi ialah aku ader kerja opis yg terpaksa dibawak balik ke rumah utk disiapkan...dan ketika aku type blog ni pun aku masih buat kerja tu..huhuhu..banyak giler...tapi due datenyer hari ni...huhuhu
tapi terus terang aku ckp aku tak mampu settel hari ni.

1.sbb terlalu bnyk data yg perlu dimassage.
2.sbb aku demam...waaaaaaaa!!!! (sakit tekak,selesema,demam!! complete!!!)

ini pun tadi aku tersengguk2 wat keje..kepala aku sakit..tak tahan sangat tadi aku masuk bilik semayang..aku tarik bantal aku tido.tak lama..dalam 10 minit je..just ilangkan sakit kepala n hangat badan aku..
pastu aku sambung balik wat kerja nih....smpi la skrang aku break kejap..sbb rasa pening mula muncul kembali..hehehe...

hahaha..tapi sempat plak kan aku update blog??~hehehe..sempat je..
sbb sbnarnyer dari smlm aku nak jenguk blog aku ni..tapi aku tak daya sgt...hubby aku ckp..smlm aku letak je kepala kat bantal...aku terus tido...huhuhu..letih...mmg letih..
ikut hati aku tak nak kerja ari ni.Mc ke?tapi apakan daya..keje aku byk...dan perlu disiapkan dengan kadar segera...huhuhuhu...takpelah..berkorban sikit..insyaallah bleh siap.

i wish...

No comments: