Saturday, January 9, 2010

daddy birthday

Hari ini 9 Jan 2010, genap 58 tahun usia daddy.

so aku nak ambik kesempatan ini utk wish dia Hepi Birthday.
pagi tadi kitaorang satu family ada buat simple celebration utk dia.
hari ni mummy masak nasi lemak,mee hoon,keropok,sambal udang,sambal ikan aye (dikenali sbg ikan tongkol jugak)..n aku masak sambal ikan bilis (request from my mum).

semasa aku menulis blog ni aku dah balik dari rumah diaorang.aku ikut hubby g opis jap..hehehe..
sajer2 wat nyebok kat sini.sbb aku nak make sure hubby aku tak menghabiskan masa yg lama kat opis ni..hahahaha...kejam giler aku..lagi kejam dia..nak kerja hari weekendkan??yg sepatutnya weekend ini adalah milik keluarga..

ok back to the story..sedang aku menghabiskan masa aku kat opis hubby aku yg panas nih ( sbb hari ni hari cuti maka opis tak disupplykan ekon..sib baik ader letrik lagi) aku saja surfing...hmm aku terjumpa birthday poem for dad..so aku decide utk mengotter sedikit...dan tujukan ucapan tu utk ayah aku...hehehe.so sila lihat ke baris seterusnyer..

Daddy,
Every year, your birthday reminds me
how grateful I am that you are my father.
With all that’s going on in the world today,
I’m thankful I get to watch you,

So Dad, Happy birthday to you.
Thanks for being my daddy.
Thanks for everything.
whatever happen
I love u..n i will always do...

btw,utk pengetahuan semua bukan daddy jer tau yang sambut bithday pada bulan ni.ada lagi beberapa orang family members aku yg menyambut kelahiran di bulan januari ni.
so.lets check it out!!!------->wah..gewdiks giler ayat aku nih..hahaha

1 jan = kak ina.
2 jan = ridzuan.
4 jan = mak.
8 jan = abang din.
16 jan = abah.

so hepi birthday jugak utk mereka2 diatas.dan juga kepada rakan2 yg lain yang turut celebrate birthday pada bulan ni.wish u all the best!!..

oklah hubby dah ajak balik..heheheh..kan bagus taktik aku..kalau aku tak datang td..confirm ptg nnt baru dia balik....k bila aku ckap titik..itu adalah noktah utk entry ini.so titik.


No comments: