Sunday, August 8, 2010

home alone again...

ptg tadi aku baru je sampi dari kampung kuantan ngan hubby..
tapi malam ni hubby dah fly p kelantan atas tuntutan kerja..
kesian hubby ...mesti dia penat dan letih kan..
yer lah minggu ni sangat pack utk kitaorang..
hari jumaat..balik dari kerja kami terus shoot p kuantan..sbb lepas isyak ada majlis tahlil n doa selamat utk aku (thanks to family sbb do dis majlis for me n baby..really appreciate this)
pastu hari sabtu plak ..semua keletihan..
hubby sgt baik hati...dia takut aku bosan..dia still nak entertain aku..ajak jalan2 kat kuantan..
tp malangnye aku tak sihat sgt..sakit belakang..
dan pagi tadi awal lagi hubby dah bangun utk hantar aku check-up.
(utk makluman aku maybe akan bersalin kat kuantan,atas permintaan hubby)
bayangkan pukul 8 pergi..pukul 12 baru turn kitaorang..
kalau tak kerana nak review blood test..aku dah tukar check ngan doctor lain dah...
sbb kesian kat hubby ..dia nak kena rushing balik kl plak..sbb nak kejar flight..

aku tahu hubby penat...
kesian hubby...
i miss him...a lot...!!!

No comments: