Monday, August 2, 2010

baby & preparation....

sekarang ni aku n hubby mmg tgh excited nak buat persiapan utk baby kitaorang
pantang nmpk kedai baby..terus lalu je kaki kitaorang ni menyinggah
aku plak skrang dah takder mood utk bershopping utk diri sendiri
dlm pikiran aku adalah persiapan utk anak aku nnt..
sbnarnyer dah lama kitaorang survey2 tapi tak beli sbb kitaorang patuh pada pantang larang..hehehe
tapi since skrang aku dah 6 bln lebih..rasanya bolehla dah start beli sikit2.
tapi kitaorang baru settelkan part baju je baru...
dan rasanya baju ni tak perlu beli bnyk2 sbb baby pakai kejap je nnt
baby kan cepat membesar...

ada jugak adik beradik2 yg mula bertanya apa kitaorang punyer wish list...
wah!!! satu idea yang menarik tu..dan kami sangat suka..hehehe

minggu lepas kak long aku ader tanye...apa aku nak??
hehehe...tergamam plak aku bila dia tanyer kat aku camtu..
mulalah aku merepek lepas tu...
aku ckp aku nak bedding set!!(siap aku bagi nama kedai..jenis dan rege..)
hahahhaa..tp kak long aku ckp..wah!!!demand...ahahhaha...
tp aku gurau2 je...apa yg orang kasi aku terima je..

kak long hubby aku pun bukak offer jugak..memula tu hubby suggest stroller..
tapi lepas pikir panjang..kalau dia nak kasi yg lain pun takper jugak
smlm kitaorang jalan2..kebetulan kak long hubby aku ader skali...
kak long tanyer kitaorang minat tak kalau dia belikan tmpt letak baby..smbil jari dia tunjuk ke satu arah
hehehe dengan muka tak malu kitaorang jawab "boleh jugak"
tp part demand tu tetap ada..bila kitaorang ckp kitaorang mmg ader minat satu
lepas memandang muka kami yg agak excited tu..kak long bagi green light!!
wah menarik!!
ini yg ditunjuk (same like irin punyer)

assignment utk kami: survey barang tu kat mana2..then bgtau dia..yippey!!!

No comments: