Wednesday, July 28, 2010

iris 4th birthday!!

birthday iris dtg lagi...
tp sorry la tahun ni tkder picture utk dipostkan..sbb my hubby bwk camera aku p perlis...
tp takper...kalau aku dpt gmbar dari akak aku nnt aku post kan kat sini..
iris mmg makin becok skrg...
bnyk betul insiden kelakar yg melibatkan dia smlm.

1.time aku bg dia hadiah..dia malu2 nak bukak
2.time orang nyanyikan lagu birthday dia bleh ckp "jgn la nyanyi..iris malu"
-->kelakarnyer iris ni sbb dia tak suka jd perhatian orang...spt thn lepas dia mmg tak tiup lilin..sbb malu
3.time aku suh bukak hadiah:
aku:iris bukak la hadiah
iris:iris malulah acik...
aku:bukak je lah...
iris:ok
-->lepas dia dah bukak hadiah..
iris:wahh...dora...(aku beli set dora yang ada crayon,pencil warna,sharp,cop dora)
aku:iris suka tak..
iris:suka..smpi nak korek hidung rasa.....
aku:arkkkk....... (blur ngn jawapan iris)...hahahaha

No comments: