Tuesday, July 6, 2010

pontian

hari ni aku ader kat pontian...
aku sampai kat sini petang semalam.
1st time aku smpi sini..mesti korang tanyer buat apa aku dtg pontian kan?
aku dtg sbb temankan hubby aku .dia ader kerja kat sini.
biasanya aku just prefer utk duduk kat rumah je kalau dia outstation.sbb b4 dia akan travel lebih dari sorang.tapi kali ni dia drive sorang...kesian plak.

kat sini tak bnyk hotel yg ader..paling best pun yang ader kat sini adalah hotel po*tian.
tapi smlm mula2 aku pandang hotel ni aku mcm was2 nak duduk sini..aku ajak hubby aku ronda p cari hotel lain.tapi cari punyer cari mmg takder dah..ataupun kitaorang yg tak tahu.memandangkan dah takder choice kitaorang pun check in jugak kat hotel ni.
masuk dlm bilik aku tgk..okla not bad...tapi bila aku baring..alamak...keras nye tilam!! mcm lantai...
tetiba air mata aku mengalir...(bukan aku sengaja tau..tapi ni mungkin pmbawakkan)
kesian aku tgk hubby aku time tu...dia cam rasa bersalah..tapi bukan salah dia pun kan..
bilik pun dah ambik..so kitaorg tido je kat sini.btw..ok je... sib baiklah aku tak sakit badan tido smlm...dlm keadaan skrang mmg la sensetif sikit kan..sbb aku biasa sakit2 blakang ni..

satu benda yg aku perasan ttg aku akhir2 ni...
aku agak memilih makan.
hubby aku ckp...ni mesti pembawakan..sbb b4 aku adalah orang yg langsung tak memilih makanan
mcm semalam..orang JK*R kat sini belanja kitaorang makan.aku tgk orang lain makan dengan seleranya..tapi pd aku tak sedap langsung..sib baik ader ketam.jadi itu je yang aku makan.
tapi utk menjaga hati orang yg belanja...aku paksa jugak makan.semoga nnt anak aku dlm perut ni pandai menjaga hati orang spt mamanya jugak..hehehhe :)

No comments: