Thursday, July 22, 2010

aku orang kecik..

sakit hati tak bila apa yg kita buat tak dihargai?
sakit hati tak bila ada orang ckp kita ni takder function..un utilized??
aku sakit hati..
sbb orang yg ckp tu tak tahu pun kerja aku buat ni apa..
aku bukan seorang yg menunjuk2..yg diri aku hebat!!.
aku tak suka nak mengipas orang..
i just b my self..time keje berlambak aku buat kerja aku..diam2 ..sorang2..
apa yg aku buat semua aku update.
time aku takder kerja..tulah time aku melepak..surfing internet...berborak..
smtimes time ader kerja pun aku berborak gak..ermm nama pun kerja kat company telecomunikasi kan...
takkan nak buat kerja mcm kat library!!!...
aku nasib baik sbb ada bos yg memahami cara kerja aku.
bos yang baik...
tapi aku malang bila ader pemerhati bebas yg sentiasa pandang rendah kat staff2 bawahan mcm kitaorang nih...n tak tahu kerja apa yg kitaorang buat sbnarnyer..paling dia tahu pun mengomen je..
padahal selama ni aku dah bnyk tlg dia...
huh!!!!
takperlah...aku sedar aku ni siapa...dan ko siapa....
ko orang besar...aku orang kecik je...

No comments: