Friday, July 23, 2010

tersentuh

aku tak tahulah kenapa aku masih lagi tersentuh ngan kata2 smlm..
aku rasa mcm sakit hati giler...
sbb apa tau...
sbb aku terpikir kenapa orang tu nak ckp mcm tu???
UN UTILIZED!!!!
pada aku word ni sgt tajam..
apa selama ni aku tak buat kerja ke????
mesti korang sumer pelik bila aku nak citer ni..
kat opis aku..aku kena buat kerja ngan orang lain (orang ni adalah boss aku)
tapi aku kena report kat orang lain,dimana dgn orang ni lah aku kena apply segala2nya...dan orang ni lah akan menilai prestasi kerja aku...ADILKAH?????
orang ini dah la tak tahu kerja apa aku buat..
sekadar menjadi pemerhati bebas..
tapi aku rasa setakat ni ..demi menjaga hati ..aku buat semua kerja yang dia suruh...
hmmm........sakit hati bila aku pikirkan kadang2 kerja yg dia suruh buat tu takder pun dlm job task..tp aku buat..tp sikit pun tak dihargai...

huh!!!
semoga ALLAH sahaja yg membalasnya...sesungguhnya ALLAH tahu kebenarannya. AMIN....

No comments: