Tuesday, July 20, 2010

tag

petikan dari blog ainurz:

"10. sila senaraikan 5-10 orang yang nk di tag
Nasib baik 5-10. So, aku pilih 5. HAHA
- Cik Yat
- Puan Yati
- Cik Yati
- Adik kandung no 3
- Cik Nisa

Siapa-siapa yang rasa nama anda dah kena up, silakan jawab. HOHO "

kalau tak silap aku Puan yati tu merujuk kepada aku...betul kah???
jadi sbb aku pun kebosanan skrang ..aku tetap nak jawab walaupun andai ditakdirkan itu bukan aku..hehehehe...ok kan??

jom kita jawab..hehehe

1.ape name blog dan kenape letak name tu?
Nama blog aku ialah N.M.R .sbb..N ialah utk nurhayati..M utk Mohd dan R ialah semperna nama daddy Ramli...

2.apa url blog anda dan dr mane dtgnye namanye?
http://nurhayatimr.blogspot.com..sekali lagi nama aku ni datangnyer dari gabungan nama aku dan ayah aku...

3.apa method penulisan anda?
bebas..sbb aku sesuka hati nak tulis apa yg aku rasa nak tulis..dan sesuka hati aku je bila nak update blog aku..hehehe

4. pernah terasa nak hapuskan blog anda? kenapa?
tak kot..sbb aku rasa ni jelah tmpt aku nak hilangkan kebosanan aku selain dari ber FB, dan bermain game...

5.pernah ahli keluarga baca blog anda?
pernah kot..kakak aku yg second..rasanya dia sorang je dlm family aku yg tahu aku ader blog.

6.apakah perasaan anda bila ade org kate blog anda buruk sedangkan ade yang kate cantik?
hahaha...takder perasaan..nama pun suka hati aku kan...

7.bile blog anda di beranakkan?
ermm saya tidak pasti utk menjawab soalan ini...diberanakkan???adakah bermaksud blog ke-dua?hmmm tak pasti...

8.siapa org pertama yang tahu anda ade blog?
tak surela...tp yg pasti tak ramai yg tahu blog aku ni..dan aku mmg merahsiakannya...

9.apa perasaan anda bila org mengatakan tentang blog anda di campus?
masa kat campus aku blum create blog lagi...

10. sila senaraikan 5-10 orang yang nk di tag
1.pn zaza
2.en reza
3.pn nina
4.kakak no.3
5.kak yani

*nak tambah sorang lagi... calon ke-6:en azhar

sekian....

3 comments:

Pendekar Tangan Berapi said...

oitt.. tag & follow la blog aku... www.watashiazhar.blogspot.com

yati said...

okeh2..baiklah2..hehehehe...takut la bila pendekar dah sound..hehehehe
tp aku baru tahu ni ko ader blog..

Pendekar Tangan Berapi said...

Keh! Keh! Keh! Biasa laa tiba-tiba idea untuk menjadi artistik membuak-buak..