Friday, April 24, 2009

Aku terfikir...

hari ni gaji masuk...tapi bila dah tolak itu..dah di tolak ini..hmmm tinggal lah berapa je...
yes skrang mmglah kehidupan aku ni dah ditanggung..tapi takkan sepenuhnyer aku nak mengharap kat husband aku...kesian gaks kat dia..

aku terfikir...

  • mcm mana nak cari duit lebih?
  • apa jalan yang ada?
  • apa bisness yang aku boleh buat?

actually ada bnyk dah yg ader dalam kepala aku ni..tapi antara nak mula atau tak jer...

hmm satu lagi,lately ramai yang suh aku g smbung study...mmg aku nak..mmg aku ada terfikir...tapi aku takut ngan kemampuan aku sendiri..aku takut aku tak terlarat nak bawak...nnt study kemana...kerja ke mana...

entahlah.....aku rasa aku dalam dilema.. study?cari bisness? atau teruskan hidup skrang dgn apa yang ada..ermm bukan lah aku ckp yg hidup aku skrang tak senang..aku pun bersyukur dengan yang ada..tapi kadang2..hidup kat kl ni bnyk pakai duit...hmmmmmpphhh...


2 comments:

Anonymous said...

mai datang perlis...sara idup rendah..hehe...but still if aku nak balik KL...banyak gak kos nyer hehe...

yati said...

hahaha..itu ler pasal zaza..tol bnyk tu...naik flight la zaza..murah sikit...tapi ko takper...umah mak mertua dah dekat kot sana..

zaza ko takder business ke?aku nak invest ni..hehehe