Tuesday, April 21, 2009

sorry to my blog

pagi tadi aku bukak blog ainurz..n tetiba terbekenan plak ngan dia punyer layout.so aku just try tgk lah kat site yang dia gunakan utk layout dia..sedang aku mencuba mengdownload template tu dalam blog aku...aku terlupa satu benda..aku lupa nak backup template asal..akhirnye disebabkan aku tak begitu terror...so template aku jadi carca marba..sumer dah rosak..maka skrang aku terpaksa revert kepada template yg paling basic..hhmmmm takper..akan aku usaha utk kembalikan keceriaan kepada blog aku...

to my blog..please forgive me...huhuhuhu...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4 comments:

aienurz shuhaimi said...

hei hei
aku punya nama ada di atas
haha

yati said...

hahaha yer nama kamu ada..saya sgt geram ngan kamu...hahahhaa

aienurz shuhaimi said...

hahaha
ak taw r hot
tamo r geram2
takut i taw
HAHA

yati said...

alah kalau i yg geram...tak luak pun..lainlah kesayangan yg geram..kah..kah..kah