Monday, April 13, 2009

mummy&daddy&ridzuan ke KL::home makeover part II::gastrik::

mummy&daddy&ridzuan ke KL
Last jumaat mummy,daddy,n ridzuan datang ke kl...so kitaorang semua berkumpul beramai2..rasa seronok sgt..sbb dah lama tak merasa moment mcm tu..biasanya daddy takkan join...tapi alhamdulillah berkat doa..dan kesabaran mummy dan family kitaorang akhirnya terbuka hati daddy utk balik bersama kitaorang..hmmm sbnarnye kalau nak cerita kisah kehilangan daddy seketika dulu dalam hidup kitaorang mmg panjang...smpi esok..smpi lusa pun tak habis..n harap2 biarlah semua ini berpanjangan......

home makeover part II
n semalam lak my hubby..dia terpaksa sambung kerja2 mengecat sorang2...huhuuh..bcoz aku ikut akak aku g SSF..dia tak nak ikut..sbb dia tgh bersemangat nk mengecat rumah....tapi yg geramnyer...bila balik tgk comot sikit dia mengecat..alasan dia..dia penat...tapi takper..dia janji nak touch up balik...siap dia kalau tak touch up semula ...huhuhuhu

gastrik
gastrik datang lagi...huhuhu ..dah lama giler aku tak kena penyakit gastrik ni...last skali aku rasa last year...huii...aku kalau kena gastrik mmg sakit..mmg tak senang duduk....yang jadi mangsa of coz la my hubby...hahaha..kesian jugak aku tgk dia melayan kerenah aku yg tengah sakit ni..hehehe...thanks ye laling.....alhamdullillah masa tgh taip ni ..gastrik aku pun dah kurang sikit dah..tapi aku kena make sure perut aku ni sentiasa berisi makanan.....dari pagi tadi aku makan sandwich tuna,3 biji muffin,aku makan yougart bar..n baru tadi just having nasi putih berlaukkan telur,sayur,n ayam.....habisss lah aku camnie.....

No comments: