Tuesday, April 28, 2009

Hari yg mengatuk

Hmmm..hari ini mmg hari yang sungguh MENGANTUKKAN...smpi tadi aku siap tertido lagi kat bilik fail..sbb dah tak tahan sgt.nak kata tido lambat..rasanya awal jugak aku tido semalam...aku rasa aku skrang mcm baru pekena ubat selesema...

ermm lama aku tak dengar khabar WANA..apa khabar dia skrang??hahaha...(mcm dah bertahun jer tak jumpa)..actually aku mmg close ngan dia ni..dulu boleh dikatakan aku akan selalu make sure aku call dia..bukan apa seronok berkawan ngan gadis misteri mcm WANA ni..dia sungguh UNIK..hahahhaa..

Aku BUSY la lately...n one more thing line phone aku kat opis sentiasa BUSY..sbb aku skrang telah dilantik untuk menjadi PERISIK..identiti aku di rahsiakan..aderlah gajet mcm CSI atas meja opis aku ni.. n aku berterima kasih jugak kat task baru aku ni..sbb akhirnya BERJAYA merosakkan mata aku..aku skrang disahkan pengidap MATA silau..n sedikit rabun...huhhh....padan lah aku sentiasa rasa pening lately..n hari ni aku tengah belajar pakai SPEK..utk makluman semua aku mmg tak suka pakai SPEK..cukup tak suka..even kalau spek mata hitam pun,kalau ada pun hanya sekadar utk perhiasan...entah lah aku rasa cam ader bebanan kat mata aku ni yg tak mampu aku pikul (huh..sungguh berat tanggungjawab aku ni..)

Eh...tertiba plak ketika menulis ni aku teringat lak kawan kg aku ..MEK BOND (uihh betul ker aku eja nama dia ni??nnt dia marah laks aku) dia kata dia g pangkor...aku nak tuntun janji2 dia pada aku....hmm dia pun one of my best buddies i ever had..kelakar..penghibur hati lara..n..dia sgt cantik(hahahha..saya cume mengambil hati dia ni)..and also NISA...she is my very2 long best buddies..aku baik ngan nisa since skolah rendah.kenal dari standard 3...mula jadi bestfren time standard 5..until now...n bnyk yg aku share ngan dia...

Kak WIDAD....saya sayang dia mcm kakak saya jugak
KAK NANA..pun saya suka dia
KAK Pia pun sama..saya rindu dia...
Faiz...saya pun tak tau mcm mana saya boleh baik ngan dia....
Linda n kak J....kawan saya yg baik juga...merangkap agen pencari jodoh..hahaha (org penting yang menemukan aku dgn hubby ku)

ish mengantuk lah..mcm bermimpi laks aku sebut nama2 diaorang kat atas ni..semua nama diatas adalah nama yg terlintas kat pikiran aku buat ketika ini..jadi nama yg disebut jgn kecik ati..nnt saya sebut lagi....dlm entry seterusnya...

haaaa..tak sabar nak tunggu 1 May...nak g bercuti ngan family hubby aku....n aku yakin ada dikalangan kawan aku yang teruja menunggu tarikh keramat tu..Tahniah buat Linda n azizi...syed n anija (loving couple masa kat ikip dulu)..hmm tengah tertunggu2...mana kad jalak ngan kak liza ni..bila nak smpi...

n kawan2 yang lain..bila lagi???? (soalan ini dituju khas terutamanya utk faiz yang sedang mgalami musim mengawan..owh dan tak lupa juga AINURz...dengan ucapan cepat2lah abis belajar..tak sabau aku nak tunggu ko kerja...huhuhuhu)

6 comments:

nu_c said...

hehehe ok ape pakai cermin mata..nk2 pakai yg warne hitam..leh cover line bile tdo hehehehe

nu_c said...

nk tdo elok2 takot nti syuk nmpak,abis la dia anta email lak...hahahahaha
syuk...syukkk...

yati said...

hahahha...syukurrrrrr

yati said...

nak tido dlm bilik fail lah ..baru tak kantoi...

Kira (faiz) said...

ahahaha...musim mengawan apa jadah tu..!

aienurz shuhaimi said...

weee~~~

dah merdeka

HAHAHHA
tinggal wat fyp je ag
wahlawehhh

haha