Monday, April 20, 2009

Mujur tak hilang

huh...lega rasanya..mujur tak ilang...sebenarnya aku trtinggal camera dalam laci meja aku semalam..sib baik aku kunci meja aku..aku dah notice aku tertinggal ni ari jumaat lagi..time tu aku risau jugak takut kalau2 aku lupa kunci meja..tapi nasib aku baik...hehehe....kalau tak sure bengkek jer aku..camera ilang..aku sure sedey giler..

ok jom update activity weekend.

sabtu.
mcm minggu lepas...ari sabtu aku lepark kat rumah my dad kat d'rimba.owh sebelum tu ..lupa nak citer tadi ari jumaat malam aku ader masakkan lauk utk my family..hahahaha...masing2 mcm tak percaya aku yang masak.terutamanya mummy..siap kuar statement "betul ker,acik yang masak ni??....hehehehhe

ok back to story...ari sabtu tu ader sorg chef baru dalam rumah aku..dia masakkan ketam masak lemak cili padi..tapi masalahnyer chef tu masak lauk tu je..yang lain still mummy yang masak...hehehe..chef tu kakak aku yg no-3 ..da birthday girl kak nord....tapi hari tu menu makan semua best2...ermm mak kita yg masak mestilah best.

ptg lepas mummy,daddy n wan balik ke dungun.me n my hubby pergi jalan2 ke one utama laks...tak shopping aper pun coz apa yg dicari tak jumpa...actually aku cari smting yang nice utk dijadikan hiasan utk rumah.

malam laks my sis in law datang with her family...aku ada masak sepegetti meatball...anak buah aku cakap "sedap mcm pizza hut!!"hehhehe...n my hubby pun..nmpk berselera jer makan...ni semua angkara adik aku ridzuan..dia yg sebut suh aku masak sepegetti..tp dia tak makan pun..takperlah kalau dia dtg aku masak lagi.mlm mcm biasalah tgk akedemi fantasia.

ahad.
siang just lepark kat rumah...menguruskan urusan rumah,masak..n malam barulah keluar berjalan2 ke ikea.biasalah bila masuk ikea ader lah benda yg kitaorang beli..at last,aku jumpa jugak hiasan yg menarik minat aku (ermm nnt lah kalau ada masa aku letak gmbar...)..balik dr ikea kitaorg lepak kat khalifah..minum..pastu balik rumah n tido.....zzzzzzzzzzzzzzzzz....zzz.....

No comments: