Monday, April 6, 2009

Sesi Mengecat rumah-Part I

last saturday suddenly je aku ajak boy g tgk cat..sbnarnyer dah lama aku bercita2 nak cat rumah kitaorg since aku tak berapa minat color yg existing..kebetulan plak hari ahad tu kitaorang takder aktiviti so aktivit mengecat ni lah yg kitaorang buat semalam...

spt biasa tenaga yg paling banyak dikerah..of course my hubby..hahaha ...thanks dear..nnt sayang belanja yerrr...

ni gmbar rumah kitaorang sebelum di cat..kalau tgk dlm gmbar mmg mcm ok lagi..tapi spt yang aku cakap aku tak berapa ok with dis color...then satu lagi actually ada sedikit art dari pelukis cilik (anak buah aku dulu...)here n there..so need to touch up.

Tengok...tekunnyer dia mengecat..smpi tak possing sedar langsung orang ambik gmbar... :P

Ha..nilah hasilnya...but still kena buat deco here n there...itu kitaorang punye next plan...

painting activity will be continue next week

No comments: