Saturday, May 30, 2009

aktiviti hari ini


pagi tadi aku bawak parents aku g makan nasi lemak kat bandar utama (uptown lama)...
tengah2 makan, rupanya my sis kak lina pun g makan situ.. rindu aku pada irin & iris pun terubatlah..comeeii sgt tgk irin...geram sgt..rasa nak culik je..wat balik rumah.tapi takleh..sbb my sis nak g umah mak mertua dia.hari ni kan adik ipar dia akad nikah...n tomorrow..kitaorang sumer nak g wedding adik dia tu..kalau ada kesempatan..esok aku akan update gmbar kitaorag kat wedding tu nnt...

oklah back to story...lepas makan kitaorang terus balik..aku ngan daddy smpi rumah terus tertido kat ruang tamu..aku terjaga bila anak sedara aku elisa dtg kejut aku...itu pun sorang..makin petah skrang...suke je berkepit ngan aku..siap ngaku anak aku tu..hahahahha

pastu ni nak citer ni...tadi aku g kedai kain kat SS2..mmg aku dah lama nak g situ...aku g situ sbb nak cari kain nak wat tudung..hmm mmg rabun mata aku..sbb banyak sgt kainnyer..aku smpat grab 5 helai kali ni...tinggal nak upah jer lagi..

aku ngan boy dah kira...bila beli sendiri kain..kos nye lagi murah dari beli yg dah siap ( kos dah termasuk cos upah)..tapi aku terfikir..alangkah untungnye kalau aku sendiri yang pandai jahit.tapi tulah aku tak ditakdirkan ader talent menjahit...

ni aku tak sabar nak hantar kain ni g rumah kak ani..(dialah tukang jahit aku)..tapi malangnye kak ani takder kat rumah..jalan2 kot..kak ani cepat lah balik....tak sabar dah ni..huhuhuhu

No comments: