Friday, May 15, 2009

Semalam S kene lazerRRRR........

hari ni dah hari jumaat...waaa bestnyer esok hubby balik...dah brapa hari tak jumpa hubby...pastu borak telefon pun tak lama...sbb bila hubby call aku sbnarnyer dah mengantuk..aku biasalah bila dah mengantuk hmmmm jgn harap lah nak borak lama2...silap2 tertido sambil berborak.pernah happen masa kitaorang bercinta jarak jauh dulu...bila dia call sbnarnyer aku borak ngan dia dlm tido.n esoknyer aku tak ingat langsung kitaorang borak apa.kadang2 aku tak sedar aku terjanji smting..hahaha ...itulah unik nyer aku...

bercerita pasal semalam...hmm siapa yg know me well..mesti tahu sgt perangai aku.aku bila ada benda yg aku terasa or tak puas hati...automatically lazerr aku berfunction.rentetan dari insiden sblm ini..nak dijadikan cerita..adalah session membahagi t-shirt semalam utk semua staff.t-shirt ni sbnarnyer dibuat khas utk orang yg nak g PD isnin ni.tapi mmg department kitaorang saja buat utk semua..

nak dijadikan citer S (seperti yg saya maklumkan,bukan nama sbenar) sound aku...

s:"yati ni patut ker kita bagi t-shirt ni???dia bukan g PD pun!!!"

huiiihhhh berdesing telinga aku dengar statement tu....hello!! kalau tak kerana ko cakap laki aku tak kasi pergi dah lama aku join tau!!tapi ko yg memandai ckp kat orang.aku pun dah bengang ngan ko..pastu ko laks nak perli2..mmg cari pasal la...

aku:"haah tak bagi pun takpe....tak nak pun..bukan pergi pun"

then a few people perasan aku terasa.pastu buat2 ckp lah lepas ni nak ajak aku g trip yg lain...

aku:"ermm takperlah..nnt laki saya tak kasi...kan orang tahu laki saya tak kasi...tapi saya pun tak tahu laki saya tak kasi!!!"..dassss!!!keluar pun dari mulut aku....yg si s ni terus senyap..semua lah senyap.

tak beberapa minit lepas tu

s:"yati nak g tak??*** *** (nama sebenar beliau) boleh bwk 2 orang lagi....
aku:"takperlah..tak payah lah...kalau nak ckap2 mcm tu tak payah lah nak ajak lagi"
s:"betul ni tak nak?..."

aku senyap je...ishhh dia ni...dah ko sakitkan hati orang...skrang ko nak berlagak lak seolah2 ko ader kuasa nak ajak orang ker tak..

aku spnjang aku kerja ...aku tak pernah pun join apa2 aktiviti luar kat opis..sbb nyer aku selalunya kebetulan aku takder..sbb outstation...ni jer satu chance yang aku nak merasa lah...bukan nyer nak pergi sgt..bak izzudi kata..."ala..ko boleh pergi ngan hubby ko.." mmg lahh ..mmg lah boleh pergi..tapi ni trip office..cam seronok gak dapat get together ngan diaorang...tapi thanks to S..sbb dah spoil kan mood aku.

buat masa skrang aku masih lagi dgn jawapan..TIDAK!!

3 comments:

Mohd Ikmal Redza said...

kesian le kat ko

yati said...

kan..kesian aku kan??jahat sungguh S bukan nama sebenar tu..

nu_c said...

hehehe S tu mmg berhati busuk...
xcaye try akak cium hehehee...
S kt PD mmg trserlah kepoyoannye..
brsemangat smpai seluar terkoyakyak...hehehe