Wednesday, May 13, 2009

alahai..boringnyer balik nnt..

hari ni aku masuk lambat office..sajer masuk lambat sbb nak teman hubby aku breakfast..sbb hari ni dia nk kena gerak g outstation..pagi tadi dia ckp kat aku "takpe sayang..kejap jer by g...ari sabtu by balik..." hmm pasni aku kena membilang harilah...n for sure aku mesti boring duk rumah...

owh..lupa nak citer pasal semalam..
nak dijadikan cerita semalam aku n hubby g lah makan kat d'curve..yang kelakarnyer...ada sorang staff kat tmpt kitaorang makan tu boleh ckp aku pregnant...hahahaha..mmg cam kelakar...masa tu aku terfikir gaks buncit sgt ke perut aku??padahal aku smlm dah pakai tshirt besar..tapi aku perasan la mmg perut aku buncit...hahahha..b4 pun family aku dah tegur...n buat sementara ni,masih belum ada khabar positif..biarlah ..aku hanya berserah..kalau ada rezeki aku alhamdulillah...

skrang ni aku terfikir agenda utk ptg ni...ermmm rasa2nya ptg ni nak buat apa erk??
aku ader 3 cadangan.
1.g rumah kak lina ..main ngan irin n iris
2.ajak wana lepak makan2.
3.or lepak ngan kak widad kat gulam..

hmmm tak tau lagi nak pilih yang mana..tapi rasa cam rindu nak cium irin....
tgk ah nnt..owh yup..rasanya g rumah kakak aku lah kot..sbb lupa laks..kakak aku yg no 3 (kak nord) tu suh aku standby teman dia g rumah d'rimba.

No comments: