Monday, May 25, 2009

Lotion Mustajab..


hmm lepas kawin ni..badan cam berisi sikit..mungkin habit makan aku yg makin menjadi2 lately...
weekend hari tu aku balik umah mak mertua aku...akak ipar aku ckp lotion ni mujarab utk dia...so tadi aku terus g cari..ermm buat pertama kali sapu ni..aku cuma rasa panasss...

ermm mungkin kena tunggu seminggu utk hasilnya... (boleh nmpk ke seminggu erk???)


sedikit info pasal lotion ni.

  • membakar lemak dan melangsingkan badan (betul ke ni??)
  • sakit oto dan sakit sendi
  • kembung perut dan sakit belakang (owh..saya sering mengalaminyer)
  • mengurangkan selulit (bagusnye kalau ianya betul2 berkesan)
  • melegakan sakit akibat segugut
  • menyingkirkan toksin (saya suka!!!)
  • anti bakteria
  • mengurangkan kedut pada kulit
  • menghilangkan rekahan pada perut dan punggung
  • sesuai utk wanita lepas bersalin
  • kegunaan seisi keluarga
  • boleh diguna sekerap mungkin
  • tidak berminyak dan mudah meresap
  • tidak disyorkan pada bayi
  • kegunaan luaran sahaja...
oklah..nak sapu losyen laks..pastu nak tido..esok nak keje...hubby dah lama tido..dia tak sehat..huhuhuhu

No comments: