Friday, May 8, 2009

Happy birthday to mummy

Semalam birthday my mum...7 May ..
semalam we all plan suprise birthday party for my mum...
aku semalam saja buat2 lupa..aku langsung tak wish

tghari:
my mum call tanyer.."yati nak masak apa malam ni?"
aku jawab:"nak masak apa?" (aku masa ni dah dapat tangkap apa maksud dia)
mummy:"takder apalah"

ptg:
mummy call lagi
mummy: yati ada kat mana? nak g rumah yati
aku: yati baru nak balik (tgh drive time ni)
mummy:oklah ..ermm yati tak ingat ker hari ni hari apa?
aku:mummy..nnt yati call balik ..ader polis ahh...(padahal aku saja jer..nak lari dari menjawab soalan)
mummy:ok


malam:
mummy sms...

"yati ...yati tak ingat ker hari ni hari apa?

aku dengan sengaja membalas..."ermm tahu,hari ni hari khamis...kenapa?" hahahhaa

lepas tu dia balas "hari ni hari jadi mi..."aku langsung tak balas..


supprise!!!
kitaorang adik beradik berkumpul di rumah my dad kat d'rimba...
buka pintu..kitaorang nyanyi lagi birthday utk my mum sambil bawak kek...


hehehhe..akhirnya mak aku jawab.."patutlah....ingatkan lupa..., napa tak cakap awal2..nak pakai baju elok sikit..."hahaha..bleh laks...kalau bgtau tak supprise le namanyer mummy ku.

ayat paling best dari mummy..."tadi mi ingat yati lupa...mi ingat bila yati kawin yati lupa birthday mi"

my,tak mungkin yati lupa birthday mi..dan tak mungkin yati lupa mi..I LOVE YOU so much...no one can replace u in my heart..

btw...HAPPY MOTHER'S DAY to mummy....(in advance)

No comments: